بنزما اعتراف کرد: از این که چه قدر احمق بوده ام، تعجب می کنم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنزما اعتراف کرد: از این که چه قدر احمق بوده ام، تعجب می کنم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنزما اعتراف کرد: از این که چه قدر احمق بوده ام، تعجب می کنم

آژانس خبری فرانسه اعلام کرد که در بیانیه سوم بنزما به پلیس فرانسه، بازیکن رئال مادرید اذعان داشته است که نقش یک واسطه را بین زناتی و والبوئنا ایفا می کرده است.

طرفداری- کریم بنزما در اظهارات جدید خود به پلیس فرانسه در ورسای، اذعان داشته است که نقش یک واسطه را بین دوست خود، کریم زناتی و هم تیمی خود در تیم ملی، متیو والبوئنا در جریان پرونده اتهام باج خواهی داشته است. این بازیکن رئال مادرید در تاریخ 5 نوامبر، توسط مراجع قضایی فرانسه دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفته است و پلیس تلاش کرده است که ارتباط او با این پرونده را که در مورد باج خواهی برای یک ویدیو مستهجن که در آن متیو والبوئنا نیز حضور داشته است را بفهمد. زیرا به نظر می رسد که دوست دوران کودکی بنزما، کریم زناتی، کسی باشد که این درخواست را داشته است.

به گزارش آژانس خبری فرانسه، بعد از رد کردن هرگونه دخالت در دو بیانیه قبلی، حالا بنزما در بیانه سوم خود اذعان داشته است: 

من در مورد دوست خود کریم زناتی، کمی سردرگم شده ام. زیرا وقتی از زندان آزاد شدم، و حتی وقتی او در داخل بود، من به دنبال او رفتم. ما بسیار نزدیک بودیم. من باید بین کریم زناتی و والبوئنا میانجی گری می کردم و روابط آن ها را بهتر می کردم. 

اما حالا پلیس به مدرک جدیدی دست یافته است، که رونوشت یک تماس تلفنی در روز 6 اکتبر است که در آن، کریم بنزما با یک تن صدای تمسخر آمیز، ملاقات روز قبل خود در کنار والبوئنا را شرح می دهد. در تاریخی که هر دو بازیکن با تیم ملی فرانسه در اردو در کلرفونتن بوده اند.   و بعد از این که زناتی از او پرسید که آیا والبوئنا همکاری می کند، بنزما با وجود این که اظهار داشت که هم تیمی او، آماده پرداخت پولی نیست، برای او راه حل این مسئله را گفت. او ادامه داد:

من با زناتی در مورد این که چگونه این مسئله را با متیو والبوئنا حل کند، صحبت کردم. من نمی دانستم قصد زناتی از این موضوع، سود بردن است. من نمی دانستم. صادقانه بگویم، من تعجب کردم که چقد احمق هستم. 

همینطور او در پایان اذعان داشت که او نمی خواهد تصمیمی برخلاف قانون گرفته شود و همینطور او زناتی را فردی " جدی و قابل اعتماد" خواند و همینطور صحبتی از هم دردی برای والبوئنا بر زبان نیاورد. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 23 آبان 1394 | 9:49 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.